رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی کشور:

فعالیت ۹ هزار مؤسسه و خانه قرآنی در کشور

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی کشور گفت: اتحاد و همبستگی برادران اهل سنت و شیعه عامل ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق سنی نشین است.

حجت‌الاسلام علی تقی زاده ۵ شهریور در سفر به استان اردبیل طی بازدید از  مؤسسه قرآنی بنت الهدی منطقه سنی نشین عنبران شهرستان نمین در سخنانی اظهار کرد: در فعالیت‌های قرآنی بهترین راهکار جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، اتحاد و همبستگی برادران اهل تسنن و تشیع است.

او وجود مکتب خانه در مناطق سنی نشین را نقطه قوت در امور قرآنی عنوان کرد و افزود: نگاه‌ها در مناطق همراه با اتفاق نظر و اتحاد است که این عامل موثری در پیشرفت امور قرآنی می‌باشد.

 رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور، حمایت از مجموعه‌های مردم نهاد قرآنی را در دستور کار این سازمان بیان کرد و گفت: این حمایت با رعایت اولویت‌هایی از قبیل مناطق سنی نشین و مناطق محروم انجام خواهد شد.

تقی زاده از فعالیت ۹ هزار مؤسسه و خانه قرآنی در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار اندکی که برای فعالیت‌های قرآنی اختصاص یافته، کفاف فعالیت‌های گسترده موسسات و خانه‌های قرآنی در کشور را نمی‌دهد که در این راستا اقدامات لازم برای تأسیس صندوق ملی حمایت از فعالان قرآنی انجام شده است.